fredag 31 maj 2013

Välkommen / Information

Hej!
Vad roligt att ni hittat hit.
Jag erbjuder kloklippningar på hund och katt från 50kr/hund eller katt.
Mitt namn är Linda och jag nås antingen på telefon 0735413564, mail linda.otterbo(a)gmail.com eller om ni vill skriva en kommentar här på sidan (för att göra det trycker ni på länken här ovan där det står antal kommentarer).
Jag kan komma till er eller så kommer ni till mig (då kostar det 70kr)!

Bor ni utanför Borlänges gränser så behöver jag ta ut en milersättning.

Från och med 10 juni kommer jag börja arbeta heltid som förskollärare i Falun och har därför bara möjlighet att klippa klor på kvällstid eller helger. Detta pågår till någon gång i höst, för den 27 oktober får vi tillökning och jag blir mammaledig. Hur det blir att se ut med den här verksamheten då det återstår att se, antingen lär jag upp min man eller så fixar jag det så länge jag klarar av det. För sluta, det gör vi inte!

Mina djurerfarenheter:
Jag hade Dogis hunddagis i Borlänge mellan 2007-2009 där min kloklippning startade, när vi valde att avsluta den verksamheten så fortsatte jag klippa klor på hemmaplan. Det är alltså mer än 6 år sedan jag började klippa. Massor med hundar har jag lyckats korta av klorna på, några mer villiga än andra. Jag har flera "stammisar" och lägger gärna upp en intervall anpassad för dig och din hund. Om du hellre vill att jag visar dig så du så småningom kan göra jobbet själv så gör jag det gärna! Det var min vision från början.
Jag är valp- och allmänlydnadsinstruktör på Borlänge brukshundklubb och har tränat och tävlat lydnad med två av mina fd hundar. Jag har haft katt och hund sedan jag var liten men just nu bor det bara en nioårig dvärgpinscher hemma hos oss.
Våran familj utökades istället med en son i oktober 2013. Men det hindrar mig inte från att ta emot kloklippningar.

Hoppas vi hörs!
Med vänliga hälsningar Linda

(om det är några av mina underbara "stammisar" eller andra kunder som vill skriva en kommentar bara för att så är det också välkommet!)

1 kommentar:

  1. Här kan ni skriva en fråga, kommentar eller övrigt!

    SvaraRadera